ابزاری برای مدیریت ایمیل
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

گر کار با ایمیل جزئی از کارهای روزمره تان است و نیاز به یک برنامه مدیریت ایمیل برای سازماندهی نامه های اینترنتی خود دارید و همچنین دیگر از نرم افزار تجاری outlook مایکروسافت خسته شده اید، نرم افزار متن باز و رایگان «تاندربرد» می تواند بهترین انتخاب باشد.
Thunderbird نام نرم افزار ویژه کمپانی موزیلا برای مدیریت ایمیل و در لغت به معنای «مرغ افسانه ای ایجادکننده رعد وبرق» است. این برنامه به سرعت و ایمنی بالا معروف است و برنامه نویسان آن معتقدند که این پرنده موزیلایی با انواع ویروس ها و اسپم ها مقابله می کند.
آخرین نسخه این برنامه Mozilla Thunderbird ۹.۰.۱ نام دارد و می توانید با رجوع به سایت رسمی شرکت موزیلا به آدرس اینترنتی http://www.mozilla.org آن را به رایگان دانلود کنید. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پشتیبانی از خبرخوان ها(RSS)، پشتیبانی از پروتکل های PGP وSSL ، پشتیبانی از امکاناتی چون امضای دیجیتال و همچنین رمزنگاری داده ها در ارسال و دریافت ایمیل، دفترچه آدرس های الکترونیکی، پشتیبانی کامل از یونیکد و زبان فارسی، قابلیت سوئیچ کردن بین حساب های کاربری متفاوت، فیلتر کردن ایمیل ها بر اساس تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و... و در نهایت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش و یونیکس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 17:19
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 70787
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User